درباره وبلاگ


سلام.به وبلاگ خودتون خوش اومدید.مطمئن باشید ضرر نمی کنید.
آخرین مطالب
پيوندها
  • ردیاب جی پی اس ماشین
  • ارم زوتی z300
  • جلو پنجره زوتی

  • تبادل لینک هوشمند
    برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان آزاد و آدرس meshkot.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:






نوجوونهای ایرانی




الله اکبر هميشه معني خدا بزرگ است نميده ! .
توي خونه ي ما معاني از قبيل صداي تلويزيون رو کم کن، زير گاز رو خاموش کن، از توي اون يخچال چي ميخواي ذليل شده و ... رو هم ميده.

 

❤♡❤♡❤smsjokbahal.blogfa.com❤♡❤♡❤

دختر داييم شيش سالشه يه حلزون پيدا کرده آورده خونه بعد هرجا حلزون ميره اين پشت سرش ميره صورتشو ميماله به کف زمين.
ميگم چرا اينکارو ميکني عسيسسسسسسسسمممم؟
ميگه تو از علم چي ميدوني؟فقط هيکل گنده کردي زيباييه صورتتم که با لوازم آرايشيه,اينکارو ميکنم چون تلويزيون تو تبليغش ميگه حلزون وقتي راه ميره و اون ترشحاتي که باقي ميزاره اگه بمالوني رو صورتت چال و چوله هاش صاف ميشه.
من

اونوقت تا شيش سالگي فک ميکردم حلزون مامانه کرم خاکيه

❤♡❤♡❤smsjokbahal.blogfa.com❤♡❤♡❤

بچه که بودم زنگ زدم ۱۱۸ فوت کردم!
بعد خانومه گفت تلفن شما کنترل ميشه بيب بيب بيب...!
داشتم سکته ميزدم سريع قطع کردم
سيم تلفنم کشيدم
رفتم بيرون در خونه رو هم قفل کردم!
فقط کم مونده بود از کشور خارج بشم!

❤♡❤♡❤smsjokbahal.blogfa.com❤♡❤♡❤

مهم نيس که پشت سرت بد بگن مهم اينه که اب دريا با دهن سگ کثيف نميشه!!

❤♡❤♡❤smsjokbahal.blogfa.com❤♡❤♡❤

لپا پروتز
گونه ها تخيلي
موها رنگ کرده
ابروها تاتو
بعد هي  میگه نيمه گمشدم کجاست و فلان و اينا
خو لامصب اين قيافه اي که تو واسه خودت ساختي
گم بشي مامانت بزور پيدات ميکنه
نيمه گمشدت که جاي خود داره.

❤♡❤♡❤smsjokbahal.blogfa.com❤♡❤♡❤

يه بار رفته بوديم کنار رودخونه پيک نيک که پسرعمه ي ۵ ساله ام يه کوچول افتاد تو آب
هيچي ديگه نمي دونم چه فکري کردم زود پريدم تو آب که به حساب خودم نجاتش بدم.حالا نجاتشم دادم
ولي نکته اينجاست که پسر عمه ام تا زانو خيس شده بود من تا زير گلوم
نمي دونيد چه آبرو ريزي شد چقدر ضايع شدم تا چند دقيقه همه داشتن بهم مي خنديدن
اومدم ثواب کنم کباب شدم.
حالا همه افتاده بودن برا من دنبال لباس مي گشتن
حالا بماند که چقدر سوژه شدم.

❤♡❤♡❤smsjokbahal.blogfa.com❤♡❤♡❤

این دخترایی که جمعه صبح تو خیابونن و مانتوشون
چروکه , یه کمم خواب آلودن. . .
اینا رو اذیت نکنید
اینا قلم چی داشتن , خستن

❤♡❤♡❤smsjokbahal.blogfa.com❤♡❤♡❤

مادر اينجانب تصميم گرفته برام زن بگيره !
خاله مم وقتي فهميد زنگ زده بهم ميگه :
اوّل مياي خواستگاري دختر خاله ت ، جواب منفي ميگيري!
بعد هر قبرستوني خواستي بري برو !

❤♡❤♡❤smsjokbahal.blogfa.com❤♡❤♡❤

یه سری سر کلاس بودم یدفه یه سوال طرح کردم که این
بود :
چرا غواصان از تو قایق از پشت وارد آب میشن؟؟؟
یکی از دخترا که خیلی فیس افتاده داشت گفت بدلیل فشار
آب و  از اینجور حرفا و خلاصه کلی توضیح داد،
منم گفتم نه بخاطر این نیست
یهو همه ساکت موندن تا ببینن دلیلش چیه
منم گفتم چون اگه از جلوبپرن میافتن تو قایق

آقا تا اینو گفتم کل کلاس رفت روهوا ولی اون دخترروکارد
میزدی خونش در نمیومد دیگه!


اس ام اس جدید ایرانسل:

 

مشترک گرامی

بخدا اگر بفهمم رفتی رایتل خریدی باهات کات میکنم

۱ بار با همراه اول بهم خیانت کردی

بسه دیگه

تحملشو ندارم!

❤♡❤♡❤smsjokbahal.blogfa.com❤♡❤♡❤


گفتگوی کاملاً جدی بین دو دخدر در تاکسی:

اولی: مربی تئاترمون قبلاً دستش تومور داشته

دومی: تومور مغزی؟!

اولی: نمی دونم… اونشو نگفت!

 

❤♡❤♡❤smsjokbahal.blogfa.com❤♡❤♡❤

یارو میزنه به بی خیالی

وایمیسه پلیس بیاد کروکی بکشه !

❤♡❤♡❤smsjokbahal.blogfa.com❤♡❤♡❤

 

دامن چیست !؟

پوشش پایین تنه
زیرنداز همراه
حوله
خشک کردن ظروف غذا
گرفتن آب بینی
بادبزن
مخفی کردن کادو
هدایت کردن مرغ ها به طرف لانه
و سار موارد که به عقله ما قد نداد دیگه !

❤♡❤♡❤smsjokbahal.blogfa.com❤♡❤♡❤

اگر درد داری تحمل کن

روی هم که تلنبار شد

دیگر نمیفهمی کدام درد از کجاست

کم کم خودش بی حس میشود !

 

❤♡❤♡❤smsjokbahal.blogfa.com❤♡❤♡❤

اگه یه موقع از جلوی خشکبار فروشی رد شدی،چشمت به پسته افتاد

دلت شکست،مارو هم دعا کن!!

❤♡❤♡❤smsjokbahal.blogfa.com❤♡❤♡❤

 

هر جا صحبت از « تقلــــــــــب » است

نام درخشان « دانشجوی ایرانــــــــــی» می درخشد !

❤♡❤♡❤smsjokbahal.blogfa.com❤♡❤♡❤

❤♡❤♡❤smsjokbahal.blogfa.com❤♡❤♡❤

یکی ﺍﺯ ﺗﻔﺮﯾﺤﺎﺕ ﺩﻭﺭﺍﻥ ﮐﻮﺩﮐﯿﻢ ﺍﯾﻦ ﺑﻮﺩ ﮐﻪ

ﭼﻨﺪﺗﺎ ﻟﯿﻮﺍﻥ ﺁﺏ ﻣﯿﺨﻮﺭﺩﻡ. ﺑﻌﺪ ﺩﺭﺍﺯ ﻣﯿﮑﺸﯿﺪﻡ ﻭ ﺷﮑﻤﻤﻮ ﺗﮑﻮﻥ ﻣﯿﺪﺍﺩﻡ

ﺍﺯ ﺗﻮ ﺷﮑﻤﻢ ﺻﺪﺍﯼ ﺁﺏ ﻣﯿﻮﻣﺪ!

ﺍﺣﺴﺎﺱ ﺳﻮﺍﺣﻞ ﺻﺨﺮﻩ ﺍﯼ ﺑﻬﻢ ﺩﺳﺖ ﻣﯿﺪﺍﺩ !

❤♡❤♡❤smsjokbahal.blogfa.com❤♡❤♡❤

گدا داشتیم تو محلمون ، هرچى خیابون شلوغ تر میشد این فلج تر میشد

یه بار راهپیمایى شد این رفت تو کما !

❤♡❤♡❤smsjokbahal.blogfa.com❤♡❤♡❤

تو دسشویی دانشگاه کاغذ زده بودن که آب قطع است

یکی با خودکار زیرش نوشته بود دیگه دیره خیلی دیره !




نظرات شما عزیزان:

دخترخوب
ساعت20:35---18 ارديبهشت 1392

عالی ی ی ...


baran
ساعت20:34---18 ارديبهشت 1392
کیانا جون اجی وبت محشر ه ه ه


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







پنج شنبه 12 ارديبهشت 1392برچسب:, :: 12:29 قبل از ظهر ::  نويسنده : یه آدم خوب